2010. november 27.

Adventi Bazár

Mosolygosan és vidáman ébredtem ma. Valahogy megéreztem, hogy leesett az első hó idén! És nem is keveset, hanem legalább 20 cm-t. Alig vártam már ezt a napot! Kedvenc évszakom a TÉL, ezért ez a nagy rajongás részemről. Egyből felöltöztem, és kimentem havat lapátolni. Még képeket is elfelejtettem csinálni:(

Napközben a pesthidegkúti Waldorf Iskola Adventi Bazárán vettem részt. Néhány kép a Bazárról:
Egy szülő sütőtöklekvárt árult:
"Királyi Mézes Müzli"
Filcből készült állatok:
Czédulás Méhészet is árulta finom mézeit:
És lehetett adventi koszorút is készíteni:
Az iskola zenekara adott egy szép koncertet. Tavasszal egy egész estés koncerttel szeretnénk megörvendeztetni a hallgatóságot, ebből adtunk most egy kis ízelitőt.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...