2011. március 18.

Waldorf saláta egyszerűen

Ez a waldorf saláta csupán 4 hozzávalóból áll. Egyszer már készítettem ilyet, mely -ITT- olvasható. Akkor egy kicsit bonyolultabb változatát készítettem el, most igyekeztem az egyszerűségre, követni Dr. Graham szerinti 811-et.
A 9. napom volt az ebédem.


Hozzávaló:
- 3 alma
- fél zeller
- 6 saláta levél
- víz

2 almát, a zeller nagyobb részét és a saláta leveleket felkockáztam egy tálba. 1 almát kis zellerrel és kevés vízzel jól összeturmixoltam, majd ráöntöttem a salátára.










Roppant egyszerű és gyorsan elkészíthető recept. És nem utolsósorban nagyon finom!:) Talán a öntet kevés volt rá, legközelebb több almából kell csinálnom. Megfigyeltem már, hogy nekem ezek a gyorsan elkészíthető, egyszerű receptek jönnek be, talán ezért olyan szimpatikus nekem a 811.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...