2011. március 17.

9. nap a 811 szerint

Tegnap este nagyon éhes voltam, de már nem akartam olyan későn enni, majd mire lefeküdtem, belenyugodott a gyomrom, és nem követelte az ételt. Ma is frissen ébredtem. Úgy veszem észre, hogy napról napra egyre könnyebb felkelnem.

Ma a következőket ettem és ittam:

Reggeli: (7 és 9 óra között)
- zöld turmix, 1,2 l mennyiségben (szárzeller, 1 banán, 3 narancs, fél l víz)

- 2 banán fél 10-kor

Ebéd: (3/4 12)
- waldorf saláta (zeller, alma, saláta levél)

Uzsonna: (2 órakor)
- 1 banán

Vacsora: (5 órakor)
- padlizsánkrémmel töltött paprika (padlizsánkrém: padlizsán, paradicsom, paprika, hagyma, fokhagyma összeturmixolva, fél piros pritamin paprika, uborka, paradicsom, póréhagyma)

Amilyen jól ébredtem ma, olyan rossz volt a folytatás. A zöld turmix összetétele nem lett jó, mert a banán-narancs párosítás nem fér meg együtt. Híg is lett. Úgy elkezdett tőle kavarogni a gyomrom, hogy majdnem kihánytam. Aztán összeszedtem magam, és megittam az egészet, de onnantól kezdve lefekvésig kavargott a gyomrom. Néha meg olyan volt, mintha egy nagy gombóc lenne. Rossz volt a közérzetem egész nap. Délután meg olyan álmosság tört rám, hogy a villamoson elaludtam, órán meg igen nehezen tudtam koncentrálni.

A waldorf saláta nagyon finom volt ebédre, csak hamar megéheztem utána. Vacsorára ettem padlizsánkrémet, amit nekem csináltak, csak éppen arra nem gondoltak, hogy nem nyers... mert ugye a padlizsánt meg kell sütni. De a többi hozzávaló nyers állapotban lett hozzáturmixolva, és fűszerek sincsenek benne. Utána viszont éhes voltam még. És valami szilárdabbat akartam enni, így csináltam magamnak píritóst kis fokhagymával, paprikával és paradicsommal ettem. Persze ez sokként érte a gyomromat, olyan tele lettem, hogy igencsak fájt a pocim. Na akkor elhatároztam, hogy másnap lénapot tartok.

Nem tudom mi az oka ennek a hírtelen völgynek, amibe most belekerültem. Az időjárás az oka? Vagy sok volt ez egyszerre a szervezetemnek? És ez az álmosság? Elvileg tele kéne lennem energiával. Szerdán olyan jól éreztem magam! Na majd meglátjuk a folytatást.

Szamóca bejegyzése a 9. napról -ITT- olvasható.

2 megjegyzés:

ezisén írta...

Hát ez egy hullámvasút, csak az biztos hogy a lejtmenet után felfelé visz az út, csak azt nem tudni melyik mikor jön, és meddig tart ::))
Mai és tegnapi nap nálam is, elég punnyatag, olyan mintha a torkom is fájna meg a fejem is, és a sok energia még nem nyilvánul mag. De én azzal nyugtatom magam, hogy komoly dolgok történnek odabenn, és mint egy nagyon nagy takarításkor először nagy a rumli, de a végeredmény csodás. De gondolom ezt nélkülem is tudod ::))

Sophia írta...

Sajnos ez tényleg ilyen, reménykedtem benne, hogy mégsem... De túl könnyű lenne, ha minden simán menne:)
Az idő sem segít nekünk.

Kitartást neked is!
Puszi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...