2011. március 13.

5. nap a 811 szerint

Nagyon rosszul aludtam éjjel, ugyanis belázasodtam. Reggelre jobban lettem már, egy kis hőemelkedésem volt csupán, viszont a fejem továbbra is fájt, és a fülem is elkezdett nagyon fájni. Aztán délre szép lassan egyre jobban lettem: egyre kevésbé fájt a fülem és a fejem. Viszont nagyon álmoskás voltam egész nap.

Ma a következőket ettm:

Reggeli: (8 órakor)
- 2 db banán

Ebéd: (fél 12)
- narancsos almaleves (1 alma és 1 narancs felkockázva, 1 alma és 1 narancs kevés vízzel összeturmixolva)


Vacsora: (fél 7)
- saláta ( 4 db saláta levél, 3 retek, kis darab kigyóuborka, kis darab póréhagyma, 2 gerezd fokhagyma, fél piros pritamin paprika, vegyes csíra)


Az az igazság, hogy továbbra sem vagyok éhes, viszont muszáj volt valamit ennem reggel, ha nem akarok végleg legyengülni. Így ma nem 3, hanem csak 2 banán csúszott le. Ebédre is csak ezt a narancsos levest ettem.
Az étvágytalanságra a következő választ kaptam Sáfár Ivántól, aki Dr. Graham: 80/10/10 könyvét lefordította:
"A test az átmenetben azért is fáradt, mert még nem eléggé tiszta test, hogy a gyümit és a zöldeket teljes táplálkozási kielégülésben élvezze, és belőlük maradandóan építkezzen és kielégüljön. Másrészről a méregeltávolítás, és átépülés hatalmas energiákat köt le. A bolygató mérgek is okozhatnak olyat, hogy nem kérem a banánom, mert a testnek nem arra van szüksége, hanem arra, hogy kiküzdje a mérget valahogy, ezért étvágytalan."
Vacsira megint csináltam magamnak salátát, viszont most nagyon nem akart üresen lemenni, így csináltam hozzá 2 db főtt krumplit is. Igazából jól esett egy kis meleg a torkomnak, mert az is fáj. Utána meg "bünöztem": megettem egy kis csokit. Nagyon lehangol ez a gyengeség, tompának is érzem magam, egyszóval jól esett egy kis nassolás.
Utána viszont nagyon rosszul lettem: a pocakomnak nem tett jót ez a kitérő.

Ma Szamócával látogatást tettünk Dr. graham: 80/10/10 c. könyvének magyar fordítójánál, Sáfár Ivánnál. Szamóca írt egy összefoglalót a mai beszámolójában, amihez nem tudok újat hozzátenni, így nem is írók külön beszámolót.

Szamóca beszámolója az 5. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...