2011. március 25.

17. nap a 811 szerint

Ma szinte kiugrottam az ágyból. Napról napra egyre kevesebb alvásra van szükségem, és estére sem fáradok el úgy, mint idáig. Sokkal hatékonyabban hasznosítom az időmet is. Jó dolgok ezek:)

Ma a következőket ettem és ittam:

Reggeli:
- 2 banán 7 órakor és 2 banán fél 9-kor

Ebéd: (1 órakor)
- 3 narancs
- kiwi leves (4 kiwi és fél alma felkockázva, fél alma és 5 saláta levél kevés vízzel összeturmixolva)

Vacsora: (6 órakor)
- szezámkrémmel töltött paradicsom (szezámkrém: 2 ek fél napig áztatott szezámmag, 1 étkezési paprika, 1 paradicsom belseje, 1 gerezd fokhagyma, pici só, kevés víz jól összeturmixolva. A krémet a paradicsomba töltöttem, 2 saláta levéllel, szeletelt kigyóuborkával és 2 retekkel ettem)

A kiwi levesen módosítottam: most nem turmixoltam a kiwit, hanem csak felkockáztam. Az almát turmixoltam össze a saláta levelekkel és kevés vízzel. Így ízletesebb volt.
A paradicsomba csak a szezámkrém felét tudtam betölteni, a maradékot majd holnap eszem meg.
Szándékosan nem fűszereztem a krémet. Sót sem akartam beletenni, de megkóstoltam, és elég kesernyésnek éreztem, ezért került bele egy pici só. Dr. Graham semmilyen fűszert és sót nem használ, ezért szerettem volna én is elkerülni.

Az idő gyönyörű volt ma is, így nem hagyhadtuk ki Szamócával a szokásos reggeli sétánkat. Péntekenként mindig több időt tudunk ráfordítani, ezért szoktunk ilyenkor nagyobb sétákat megtenni. Amikor legutóbb fenn jártunk a Nagyszénáson, akkor tél volt még, és olyan nagy köd, hogy 550 m magasan kb. 2 méterig láttunk el. Ezért elhatároztuk, hogy amikor napsütéses idő lesz, újra felmegyünk a csúcsra. Hát ennek ma jött el az ideje. Összesen 14 km-t kirándultam ezen a napom. Egész jól bírtam a felfelé menést, pedig elég hamar el szoktam fáradni. De ennek ma szinte semmi jele nem volt:)

Holnap potluck lesz Ákosnál és Gittánál. Természetesen én is ott leszek, már nagyon nagyon várom.

Szamóca bejegyzése a 17. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...