2011. március 22.

14. nap a 811 szerint

A szokásos életkedvvel ébredtem ma is:) Azonban ma jött a nagy áttörés: egyáltalán nem kívántam meg ma a főtt ételeket. Sőt, a gyümölcsök után sóvárogtam egész nap:)
Az az igazság, hogy kezd megjönni az étvágyam. Napról napra többet bírok megenni, és egyre inkább kívánom a gyümölcsöket. Ami azt hiszem elég jó jel:)

Ma a következőket ettem és ittam:

- búzafűlé reggel, fél dl mennyiségben

Reggeli: (8 órakor)
- banánsaláta (2 banán, jó nagy marék madársaláta, 1 alma, víz)

10 órakor megettem még egy banánt.

Ebéd: (1 órakor)
- narancsos turmix, kb 3 liter (6 narancs, 2 alma, 1 citrom, kb 4 dl víz összeturmixolva)

Vacsora: (fél 5)
- töltött paprika (pritamin paprikába a következő dolgokat tettem összeturmixolva: 1 retek, fél paradicsom, kis darab kigyóuborka, negyed lilahagyma, 1 óráig áztatott sárga lenmag. Salátalevéllel, fél paradicsommal, pár szelet uborkával és negyed lilahagymával ettem a töltött paprikát.)

Hihetetlenül jól esett ma a búzafűlé!
Reggelire a tegnapi banánsaláta készült el azzal a módosítással, hogy most az almát összeturmixoltam a madársalátával kevés vízzel, és úgy került rá a felszeletelt banánra. Így is rendkivül finom lett!
Ebédre csináltam volna még waldorf salátát is, de ettől a narancsos turmixtól nagyon jól laktam. Elég sok lett így egyszerre, szép lassan iszogattam meg.
A vacsora azért volt ilyen korán, mert egyrészt már megéheztem, másrészt meg edzés előtt közvetlenül nem akartam enni, mert akkor nagyon nehezen tudok futni. Így maradt idő feldolgozni a vacsorát is a szervezetemnek:) Azt hittem, hogy így magába nem lesz olyan jó ez a töltött paprika, már felkészültem rá, hogy eszek hozzá pirítós kenyeret is. De végül nem kellett, egész jó volt így magában, zöldségekkel. Kicsit féltem, hogy fogom majd megenni a nyálkás lenmagot, de ezzel sem volt gond.

Edzéseket is egyre jobban bírom. Meg is jegyezték a csapattársaim, hogy én futok a legtöbbet:) Szóval jó ez így, remélem még jobb lesz majd idővel.
Én is kiváncsian várom a folytatást:)

Szamóca bejegyzése a 14. napról -ITT- olvasható.

2 megjegyzés:

ezisén írta...

Gratulálok!! Bevallom én is Nálad vagy Szamócánál kezdem most az olvasást. Jó így együtt haladni.
Zöld lé, nem tudom de ha 1 dl búzafű levet megiszol, szerintem abban benne van 1 liter zöld lötyi lényege. Lehet ezért nem kívánod az egyebeket mert az már sok lenne. Vagy a másik a turmix gép, nem mindegyik csinál krémes, homogén állagot a zöldből, ez is lehet a gond talán. De úgy látom hogy most már mindhármunknál lazán, könnyen megy az egész, és ez nagyon jó. Remélem túl jutok végre ezen a megfázásos izén, és akkor én is intenzívebben kezdek edzeni.

Sophia írta...

Szerintem a búzafűlében sokkal több vitamin van, mint a zöld turmixban.
Azért eszem zöld levelet, szóval annyira nem vagyok elkeseredve.
Igen, függ a turmix minőségétől is. Sajnos nekünk nincs olyan jó, de már gyűjtök egy Vitamixre:) Talán ezzel majd tudok ihatót készíteni magamnak.

Jobbulást!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...