2011. március 15.

7. nap a 811 szerint

Ma szintén frissen és üdén ébredtem, bár egy kicsit fájt még a pocim a tegnapi bundás kenyértől. Örömteli hír: máma megjött az étvágyam, de még mennyire!
Sajnos be kell látnom, hogy a héten csak egyszer fogyasztottam olajas magvat, avokádot és magokat egyáltalán nem. Ami baj, mert zsírt majdnem minden nap kéne fogyasztani, föleg az átmeneti időszakban. Ezen mindenképpen változtatni fogok az elkövetkező időszakban. Télen sem fogyasztottam sok magot, valahogy nem éreztem szükségességét.

Ma a következőket ettem és ittam:

- búzafűlé reggel, kb fél dl mennyiségben

Reggeli: (9 órakor)
- 3 db banán


Ebéd: (3/4 12)
- narancsos almaleves (másfél narancs felkockázva és 1 alma felkockázva, másfél narancs és 1 alma kevés vízzel összeturmixolva)

Uzsonna: (3 órakor)
- 2 narancs, 1 alma

Amint látszik, ma nem sikerült sem zsírt, sem zöld levelet ennem, sajnos.
Ebédre gyorsan megcsináltam magamnak a szokásos levest, aztán délután nem nagyon volt időm enni, este pedig már nem akartam semmit sem. Így ma csak ilyen keveset ettem. Délben nagyon éhes voltam, ezért készítettem el a levest 3 narancsból és 2 almából.

Gyönyörű idő volt ma, bár délután egy kicsit csepegett az eső, és fújt a szél. Délelőtt Szamócával újra nekivágtunk a szokásos sétáknak, bemelegítésnek, aztán majd ha még jobb idő lesz, futni is fogunk. Én egy kicsit többet sétáltam, mint Szamóca, kb 7-8 km-t.

Végre én is megmérhettem ma a testzsír%-omat, Szamócának köszönhetően. Az eredmény meglepő volt mindkettőnk számára. Bár a mérés a 3 banánon elfogyasztása és a séta után volt, szóval nem nyugodt állapotban. A következő eredmény jött ki:

- súly: 52,6 kg
- testzsír%: 20,1%
- vagyis a zsír: 10,5 kg

Dr. Graham könyvében a következő táblázatot találjuk a testzsírszázalékra nők és férfiak esetében:

Férfi:
- hagyományosnál:
sovány: 0-13%
egészséges: 8-25%
kövér: 19-30%


- Dr. Grahamnél:
egészséges/sportos: 3-9%
keveset mozgó/nem mozgó: 10-14%
egészségtelen: 15%+


Nők:
- hagyományos:
sovány: 0-24%
egészséges: 21-36%
kövér: 33-42%


- Dr. Grahamnél:
egészséges/sportos: 13-19%
keveset mozgó/nem mozgó: 20-24%
egészségtelen: 25%+

Szamóca bejegyzése a 7. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...