2011. március 19.

11. nap a 811 szerint

Ma már egy sokkal jobb napom volt, mint a tegnapi. Mosolygósan ébredtem:) Aztán volt egy kiabálós veszekedés, ami hamar elmúlt szerencsére. Sajnos még egy kicsit ingerlékenyebb vagyok, mint úgy általában szoktam lenni. Amúgy egész nyugis napom volt. Ilyen időben nincs kedvem kimozdulni, pedig jól esne egy kis séta Szamócával, lehet az helyre rázna mindkettőnket egy kicsit.

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (9 órakor)
- 2 banán

Ebéd: (1 órakor)
- narancsos almaleves (1 alma + másfél narancs felkockázva, 1 alma + másfél narancs kevés vízzel összeturmixolva)
- 4 kiwi

Vacsora: (fél 5)
- saláta főtt krumplival (saláta: szárzeller, madársaláta, piros pritamin paprika, lilahagyma, uborka, só, olivaolaj. Ebbe kockáztam bele a főtt krumplit.)

Reggelire 3 banánt szerettem volna megenni, de kettőnél több nem csúszott le. Nem értem, Szamóca hogy tud megenni egyszerre 5 banánt:) Úgy látszik gyakorolnom kell a banánevést:)

A kiwiket tulajdonképpen uzsonnára ettem, fél 3-kor. Nagyon éhes voltam délben, ezért készült megint 2 almából és 3 narancsból a kedvenc levesem:) Csak mire megettem, már nem tudtam a kiwiket is megenni, ezért azokat később ettem meg.
Vacsorára megint főtt krumplit ettem, sok zöldséggel. Kívánom és jól esik a főtt krumpli, de legalább sok zöldséggel eszem. Ilyen szomorkás időben jól esik egy kis meleg. Hamar éhes lettem a kiwik után, ezért elég korán vacsoráztam. Viszont úgy jól laktam, hogy később már ennem többet.
Ma kimaradt a nassolás, szerencsére:)

Zöld turmixot ma sem ittam, mert megint nem kívánom. Erről egyszer már írtam, hogy hadilábon állok a zöld turmixokkal. Úgy döntöttem, nem erőltetem, ha nem kell, nem iszom, ha meg úgy érzem, most jól esne, akkor csinálok magamnak. Természetesen ezzel jelentősen lecsökkentem a napi zöld bevitelemet. Ha valakinek valami ötlete van ezzel kapcsolatban, szivesen fogadom.

Este elővettem megint a könyvek, kicsit olvasgattam, meg nézegettem a menüket, miket is ajánl Dr. Graham. Újra rá kellett jönnöm, hogy nem sok mindent eszek meg abból, amiket leír. Sok trópusi gyümölcsöt eszik, amit én nem, és olyan ételpárosításai vannak, amit inkább meg sem kóstolok! (Pl kaliforniai paprika, uborka, szamóca összeturmixolva). Viszont adott egy új lendületet nekem, igenis folytatnom kell, mert ez a legjobb dolog, ami csak történhet velem étkezés szempontjából. Csak az elején egy kicsit döcögős az út...

Szamóca bejegyzése a 11. napról -ITT- olvasható.

1 megjegyzés:

Szamóca írta...

Bizony, egy séta nagyon jót tenne már!
Ha hiszed, ha nem banánból még többet is meg tudnék enni, csak a zöldségesnél sosincs több banán, mindig elhozom az utolsó 3-4 kg-t.

Szerintem nem baj, hogy nem pont azokat esszük, amiket Graham leír. Végül is nem ugyanazon az éghajlaton élünk. A napi kalóriánk tényleg kevés, ezen lehetne változtatni, de szerintem a megfelelő dolgokat esszük és jó úton haladunk. ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...