2011. március 14.

6. nap a 811 szerint

Ma frissen és kipihenten ébredtem, végre. A gyengülés szinte már elmúlt, vele együtt a fejfájás is. Viszont továbbra sem voltam éhes délelőtt. Nem esett jól a főtt krumpli és a csoki tegnap este. Nagyon kevés zöldet ettem most a hétvégén, muszáj lesz növelnem, ha nem akarok magamnak rosszat. Viszont így üresen a saláta nehezen csúszik le, innentől kezdve mindig csinálok rá valamilyen szószt vagy öntetet.

Ma a következőket ettem és ittam:

- búzafűlé reggel, kb 1 dl mennyiségben

Reggeli: (fél 10)
- saláta ( 5 narancs és 2 banán felkockázva, 5 saláta levél összevágva, fél citrom leve)

Ebéd: (1 órakor)
- almás-banános-zeller leves (fél alma, fél banán és egy kis darab zeller kevés vízzel összeturmixolva, fél alma és fél banán felkockázva)

Uzsonna: (3 órakor)
- 1 db banán

Vacsora: (7 órakor)
- bundás kenyér

Ma majdnem 1 dl búzafűlét ittam meg, ami soknak tűnhet, de hihetetlenül jól esett ( 2 napig nem ittam, ennyire hiányzott volna?).
Reggelire ez a saláta nagyon sok lett, két részletben ettem meg. Ezt a receptet azonban nem szabad követni, mert nem lett jó a hozzávalók párosítása. Lentebb leírom, miért.
Ebédre egy elképesztően finom levest csináltam, na ezt érdemes mindenkinek kipróbálnia! Bár a zellert nem éreztem annyira benne. A zeller azért fontos a 811-ben, mert sót nem használ, viszont a szervezetnek szüksége van valamennyi sóra, ami csak a zellerben lelhető fel.
Mint az érezhető, ez a leves mennyiség nem valami laktató, ezért 3-kor megettem 1 banánt.

Vacsorára történt egy kis kitérő újra, sajnos. Nagymamámnál voltam benn a kórházban délután, és sajnos azt tapasztalom, hogy egyáltalán nem akar nagymamám felépülni, nagyon elhagyja magát. Ez most lelkileg nagyon megviselt. Mire hazaértem, már nagyon éhes voltam, és ott állt az asztalon a bundás kenyér, így ettem belőle. Ehettem volna zöldséget is, de most ahhoz nagyon nem volt kedvem. Természetesen utána nagyon megbántam ezt a dolgot, mert azóta is fáj a hasam.

Viszont kezd megjönni az étvágyam, hurrá!:) Nagyon jó ötletnek tűnik, hogy Szamócával együtt csináljuk ezt a 811-et, mert annyira különbözünk, hogy jó ezt így látni. Míg én nagyon nem vagyok éhes az első néhány napban, addig Szamóca szenved az éhségtől.
Ma is elfelejtettem lemérni magam, szerintem nem is erőltetem tovább, mert nincs értlme. Ha minden igaz, holnap megméri nekem Szamóca a testzsír%-omat, na arra nagyon kiváncsi leszek!

Tegnap Szamócával Dr. Graham: 80/10/10 c. könyv fordítójával, Sáfár Ivánnal találkoztunk. Megtudtunk néhány hasznos információt, föleg az átállás időszakáról. Én nem kívánok most itt beszámolni a találkozóról, Szamóca írt néhány gondolatot a tegnapi bejegyzésénél, azt ajánlom figyelmébe mindenkinek.

És akkor egy kis információ:
Alapvető társítások, amit fontos lenne betartani:
- zöld levél mindenhez megy (gyümölcs, mag, zöldség)
- édes gyümölcs + savas gyümölcs nem fér össze (pl. banán + citrom, narancs, grapefruit)
- olajos mag és avokádó összemegy a zöldekkel és a savas gyümölcsökkel, az édes gyümölcsökkel nem
- alma mindenhez megy

Szamóca bejegyzése a 6. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...