2011. március 28.

20. nap a 811 szerint

Ma egy kicsit nehezebben keltem, mint szoktam általában, de aztán a szokásos tempoban telt a napom:) Ma van a 20. nap a 811 szerint, vagyis a 40 napos böjt felénél tartok éppen:) Olyan gyorsan eltelt ez a 20 nap, nem is gondoltam volna! Napról napra egyre könnyebb ezt csinálni, és egyre jobb!

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (8 órakor)
- 3 banán

Ebéd: (fél 1)
- kiwi leves (3 kiwi, 1 alma, 5 saláta levél, víz)

- 3 narancs

Vacsora: (6 órakor)
- Szamóca paradicsomsalátája zöldekkel (3 paradicsom, egy marék rukkola, 4 saláta levél, kis fej vöröshagyma, 3 gerezd fokhagyma)

Úgy döntöttem, a 20. napon megjutalmazom magam ezzel az isteni paradicsomsalátával:) Azt hiszem nagyon jól tettem:)

Délután sokat dolgoztam a kertben, ástam meg ültettem mindenfélét. Remélem hamarosan finom friss zöldségeket ehetek a kertből:)
A főtt ételeket továbbra sem kívánom. Tényleg jó dolog ez, amit most csinálok. A hajam egyre szebb és egyre erősebb, a szám továbbra is mosolyra áll egész nap:)

Szamóca bejegyzése a 20. napról -ITT- olvasható.

4 megjegyzés:

Pilchard írta...

Kedves Sophia!!

Mi van Szamócával????????????A 14.nap óta nem írt semmit.Bevallom,én aggódom Érte,kérlek nyugtass meg.

Sophia írta...

Kedves Pilchard!

Szamóca jól van, csinálja a 811-et, csak mostanában sokat dolgozik, és nincs ideje felrakni a bejegyzéseket. Ha minden igaz, a héten bepótolja az elmaradásait.

Szamóca írta...

Pilchard,
aranyos vagy, hogy aggódsz értem, de nincs semmi gond, csak éjt nappallá téve dolgozom és semmi időm nincs.
Amint lesz egy szusszanásnyi időm, már töltöm is fel az elmaradásaimat.

Pilchard írta...

Jól van akkor megnyugodtam.:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...