2011. március 20.

12. nap a 811 szerint

Ma újra frissen és kipihenten ébredtem. Újra lelkes vagyok a 811-el kapcsolatban:)

Ma a következőket ettem és ittam:

- búzafűlé reggel, fél dl mennyiségben

Reggeli: (10 - fél 12 között)
- zöld turmix ( szárzeller, madársaláta, alma, narancs)

Ebéd: (2 órakor)
- 3 narancs, fél alma

Amint látszik, ma elég hiányos és kevés volt az étkezésem. Délután öcsém floorball meccsén voltunk szurkolni, ahol nagyon izgultam, csak úgy dolgozott bennem az adrenalin. Így nem voltam éhes sem délután, sem este.

Este sokat gondolkoztam azon, min is kéne változtatnom étkezés szempontjából, hogy még jobban közelitsek a 811 felé, ugyanakkor változatosabban is egyek. Néhány napja nem iszom a búzafűlevet, mert még nem nőtt meg teljesen. És rájöttem, hogy iszonyatosan kívánom! Azokon a napokon voltam jól, amikor reggel ittam búzafűlevet. Így ma reggel csináltam magamnak újra. Kimondhatatlanul jó érzés volt, ahogy ezt a nedűt ittam! Ez megalapozza az egész napomat. Jó tudom rossz íze van, és nem mindenki tudja meginni. De azt kell hogy mondjam, napról napra jobban ízlik, ill. jobban meg tudom inni, és egy idő után egyáltalán nincs rossz íze, kicsit olyan édeskés.

Reggelire csináltam megint zöld turmixot, hátha ízleni fog. De tévedtem, még rosszabb íze volt, mint eddig bármikor. Kavargott rendesen a pocim utána. Szóval egy darabig nem fogom erőltetni, az biztos. A narancs sem olyan jó ízű, ami most itthon van, az igaz. De hogy ennyire rossz legyen???!

Szamóca bejegyzése a 12. napról -ITT- olvasható.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Szamóca blogjáról tévedtem ide, és figyelem a menütöket, vagyis inkább a hozzá kapcsolódó élményeiteket. Nagyon érdekes, tanulságos dolog. Ma viszont nem bírom ki hogy ne írjak, mert az én öcsém is floorbollozik, ami azért nem túl gyakori sport:). Hol játszik? Lehet hogy a tesóink ismerik egymást?

Sophia írta...

Szia Szilda!

Örülök, hogy olvasol minket, remélem hasznos számodra is.

Igen, sajnos a floorball Mo-on még nem olyan népszerű sport, de talán majd idővel...:) Öcsém a Phoenix Fireball SE csapatában játszik, OB1-ben. A te testvéred melyik csapatban játszik?

Unknown írta...

Az én öcsém csak az egyetemen játszik a csapatban, de szombaton meccsük lesz:), bár nekem nem szólt, csak úgy épp tudom véletlenül. De már fiacskámnak is van 3 éves fejjel labdája, meg ütője is:)
Ma alma narancs leves volt a vacsi. Nem bírtam olyan sokat megenni:D

Sophia írta...

Akkor drukkolok öcsédnek, hogy hétvégén nyerjenek:)
Hát azokból lesznek a jó játékosok, akik korán kezdik a sportot:)

Nem bírtál sokat enni a narancs-alma levesből? Nem ízlett, vagy olyan laktató volt?

Unknown írta...

Olyan laktató volt, meg nekem egy kicsit savas. Talán egy kis banánnal még feldobnám:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...