2011. március 24.

16. nap a 811 szerint

Reggelre úgy fájt minden porcikám...jaj. Hát igen, elég rendesen megmozgattam magam tegnap, és jól el is fáradtam. Reggelre azonban frissen és üdén ébredtem, csak éppen fájt mindenem.

Ma a következőket ettem és ittam:

- búzafűlé reggel, fél dl mennyiségben

Reggeli: (8 órakor)
- kiwi saláta (5 kiwi és fél alma felkockázva, fél alma és 4 saláta levél kevés vízzel összeturmixolva)

- délelőtt ittam kb. 2 liter narancsos turmixot (5 narancs, 1 alma, fél citrom, 3 dl víz összeturmixolva)

Ebéd: (2 órakor)
- 3 banán

Vacsora: (fél 6)
- waldorf saláta

Reggel megint sétáltunk a tónál Szamócával. Bár alig bírtam menni még az elején, szép fokozatosan egyre jobban esett a séta. Összesen 8,2 km-t mentem. Mire hazaértem, már el is múlt az izomlázam.

Kora délutám megint álmos lettem, pont úgy, mint múlt csütörtökön. Estére azonban megint energikus lettem, emiatt elég nehezen aludtam el.

Kezdem egyre jobban érezni magam, úgy összességében. A legszembetűnőbb jel az, hogy szinte egész nap jó kedvem van és mosolygok. Egyre türelmesebb vagyok másokkal, most már nem húzom fel magam olyan apró dolgokon, mint idáig. A hajam kevésbé zsírosodik (idáig heti egyszer mostam hajat, most már elég csak másfél hetente!), és a fogaim sokkal fehérebbek. Szóval egyre biztosabb vagyok abban, hogy tényleg jó úton járok. Bár én idáig sem kételkedtem ebben a dologban:)

Szamóca bejegyzése a 16. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...