2011. március 16.

8. nap a 811 szerint

Pontosan mához egy hete kezdtük el Szamócával a 811 szerinti étkezésünket 40 napon keresztül. Jó volt ennek tudatában ébredni ma reggel frissen és kipihenten: már egy hete csináljuk, és elmondhatjuk, hogy egész jól viseljük. Az én kétszeri kilengésem bőven belefér, emiatt nem aggódom. Jó lenne, ha a következő héten is csak kétszer lépnék félre...
Érdekes volt azt is tapasztalni, hogy teljesen más úton járunk: én alig ettem a héten, mert nem voltam éhes, hanyagolható a zöldek és a magok fogyasztása is nálam, addig Szamóca nagyon éhes volt mindig, és evett aszalt dolgokat is, valamint fűszerezett is.

Ma a következőket ettem és ittam:

Reggeli: (8 és 10 óra között)
- zöld turmix, 1 l mennyiségben (6 saláta levél, 2 alma, 2 narancs, 4 dl víz)

Ebéd: (1 órakor)
- 4 db kiwi

- zelleres saláta (kis darab kigyóuborka, kis darab zeller, 1 szárzeller, 5 kis retek, 2 gerezd fokhagyma, 4 saláta levél)

Uzsonna: (3 órakor)
- 1 db banán

Vacsora: (6 órakor)
- 5 dkg mandula (1 napig áztatott, majd héjától megpucolt)

Elfogyott a búzafűvem tegnap, így ma nem tudtam inni búzafűlevet. Még néhány napig kell várni az újra.
Ahogy látszik, ma majdnem minden zöld volt, amit ettem:)
Számoltam ma minden hozzávalónak a súlyát, így ha minden igaz, a mai napról meg fogom csinálni a kalóriaszámítást.

Délután voltam Nyers klubbon, amit Gitta szervez minden hónapban egyszer. Nagyon jól érzem ilyenkor magam, mindig feltöltődöm új energiákkal. És hasznos is, mert sok új dolgot megtud az ember, valamint átbeszéljük azokat a dolgokat, amik éppen felmerülnek.

Nagyon boldog voltam ma. Kezdem érezni a 811 hatását, ugyanis az állóképességem kezd egyre jobb lenni, és egyre nagyobb igényem van a mozgásra is. Ma sajnos nem volt rá időm. Azért délben nehéz, amikor látom, hogy a többiek eszik az ebédet, én is megkívánom, de szerencsére idáig mindig ellenálltam. Remélem egyre kevésbé gondolok majd a főtt ételekre.

Szamóca bejegyzése a 8. napról -ITT- olvasható.

3 megjegyzés:

Szamóca írta...

Hát ma nagyon keveset ettél! Hogy bírtad?
És ez a saláta! Minden elismerésem érte, de engem ha kínoznának sem tudnám így megenni.
Úgy látszik, neked testhezállóbb ez a 811, mint nekem...

Sophia írta...

Tényleg keveset ettem ma, éhes is voltam többször, csak nem volt időm enni.
Salátára pont azért került öntet, hogy meg lehessen enni (öntet: uborka, szárzeller, zeller, fokhagyma és víz). Csak az volt a baj, hogy nagyon fokhagymás lett... amúgy nem volt rossz.

ati írta...

Helló,
a www.nutritiondata.com oldalon könnyen el tudod végezni a napi kalóriaszámítást (My ND -> My Tracking), csak beadod hogy mit és mennyit ettél, és kapsz egy nagyon részletes kimutatást.
Ha pedig naplózni is szeretnéd az ételeidet és a kalóriáidat, akkor pl. www.fitday.com oldal jó erre.
Üdv.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...