2011. március 27.

Márciusi potluck beszámoló

A márciusi potluck találkozóra 26-án szombaton került sor. Az összefoglaló megírását Szaffina vállalta el, mely a Szaffina fűszerkonyhája blogon olvasható -ITT-, receptekkel, sok-sok fényképpel.

Már nagyon nagyon vártam a találkozót, hiszem az előrejelzések szerint sokan megyünk, köztünk több blogíró is. Személyesen még nem találkoztam mindenkivel, ezért itt volt a lehetőség, hogy megismerkedjem velük is, ami már nagy vágyam volt.

Blogírók között jelen volt természetesen Gitta, aki Ákossal együtt szervezi a potluckokat.
Szaffina férjével, és néhány veszprémi lakossal együtt jött, és sok finomságot hoztak.
Móni már előzetesen feltette Nyers konyha blogjára, milyen finomságokkal készült erre a napra. Idáig csak képeken csodálhattuk, most meg is tudtuk kóstolni ételeit:)
Erika már volt olyan potluckon, amin én is, csak idáig nem sikerült megismerkednünk. Most megtettük:) Napkonyha blogján meg lehet nézni, milyen finomságokat hozott magával:)
Természetesen Szamóca sem hagyhatta ki a találkozót.
Jelen volt még Norka, Ági és Szilda is. Valamint Urbán Vali, aki sajnos csak néhány percet volt közöttünk.

Eljöttek olyanok is, akikkel már találkoztam korábbi potluckon vagy klubbon, de voltak számomra teljesen ismeretlenek is. Egy nagyon jó társaság gyűlt össze, sokat beszélgettünk, közben ettük a finomságokat. Teljesen feltöltött energiával, nagyon boldog voltam/vagyok, hogy részt vehettem ezen is. Jó olyan emberekkel együtt lenni, akiknek hasonló az érdeklödési körük. Sajnos nem sikerült mindenkivel beszélgetnem, olyanokkal sem, akikkel pedig nagyon szerettem volna... Na nem baj, majd legközelebb.

Én Almás golyókat vittem, Fanni barátnőm pedig isteni medvehagymakrémet:)

1 megjegyzés:

Gitta írta...

Sophia, :)
puszillak!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...