2011. március 30.

22. nap a 811 szerint

Ma már egy kicsit könnyebb volt felkelnem, de még mindig nem az igazi. Aztán a szokásos lendűlettel telt a napom.

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (8 órakor)
- 1 banán

- 2 alma fél 11-kor

Ebéd: (fél 1)
- kiwi leves (4 kiwi felkockázva, 1 alma és egy marék rukkola kevés vízzel összeturmixolva)

Vacsora: (7 órakor)
- saláta tökmagos pástétommal (magpástétom: 5 dkg fél napig áztatott tökmag, fél paprika, icipici só, víz összeturmixolva; saláta: fél paprika, 1 paradicsom, kis darab kigyóuborka 2 db retek felkockázva, 3 saláta levél, 1 marék rukkola.)

Mára csak egy banán maradt, hiába szerettem volna még többet enni, nem volt.
Be kell vallanom, ma egy kicsit bűnöztem... Délben a kiwi levestől még nem laktam jól, viszont narancshoz most nem volt kedvem, meg almához sem, más gyümölcs pedig nem volt itthon. Így ettem egy kis vajas kenyeret...
Aztán este megcsináltam magamnak ezt a salátát, de őszintén szólva nem ízlett. Ez a tökmagos valami nagyon nem illett a salátához, és nem is lett finom. Még nem sok magpástétomot csináltam, de idáig egyik sem ízlett... Most vagy nagyon béna vagyok, hogy nem tudom finomra megcsinálni, vagy tényleg muszáj megfűszerezni, hogy ehető legyen. Ez esetben akkor pedig nem illik a 811-be. Utána még mindig éhes voltam, úgyhogy megint ettem kenyeret...
De nagyon nem kellett volna. Estére olyan volt a pocim, mintha egy nagy csomó lenne... Nagyon elálmosodtam, és rossz érzésem volt.

Ma bicikliztünk Szamócával itt a dimbes-dombos környéken... sajnos egyenes út nem nagyon akad, ahol lehetne normálisan kerékpározni:) Kicsit napoztunk is, meg úgy jól elvoltunk. Szóval jó volt!

Szamóca bejegyzése a 22. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...