2011. március 26.

18. nap a 811 szerint

Ma jó korán keltem (fél 6), mert nem bírtam már magammal, ugyanis nagyon vártam a mai potluckot Ákosnál. Mindenfélét csináltam reggel, el is felejtettem reggelizni, csak 10-kor jutott eszembe: hoppá, még nem is ettem ma semmit. Ez azért fura, mert idáig általában ennem kellett valamit reggel, mert különben nem éreztem jól magam (ez akkor volt még, amikor nem ettem nyersen). Azt mondtam mindig, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés, anélkül sosem indultam el otthonról, bármilyen korán is kellett hozzá felkelnem.

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (10 órakor)
- 5 narancs

Ebéd: (fél 1)
- kiwi leves (3 kiwi és fél alma felkockázva, fél alma 5 saláta levéllel és kevés vízzel összeturmixolva)

Vacsora kimaradt. Délután a potluckon ettem néhány finomságot. Mindenből csak egy keveset, mert nem akartam a pocimat összezavarni. Nagyon jól laktam, így este már nem vacsoráztam.

Potluck beszámoló -ITT- olvasható.

Szamóca bejegyzése a 18. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...