2011. március 27.

Rukkolás alma leves

Most szintén egy egyszerű levest osztok meg veletek, ami megfelel a 811-nek. Már jó pár napja csinálom ezt a diétát, és egyre inkább azt érzem, nem hiányoznak sem a fűszerek, sem a bonyolultabb dolgok. Minél egyszerűbb, annál nagyszerűbb:) Egyedül a só hiányzik néha, mert azt nagyon szerettem.


Hozzávaló:
- 1 alma
- 1 marék rukkola
- kevés víz

Az almát megmossuk, majd az egyik felét felkockázzuk, és a tányérba tesszük, a másik felét pedig a rukkolával és kevés vízzel krémes állagúra turmixoljuk. Ezt ráöntjük a felkockázott almára, összekeverjük, és már fogyasztható is. Elkészítési idő: kb. 5 perc.









Egy kicsit féltem, hogy a rukkolának intenzív íze lesz, ezért 10 percet vártam az elfogyasztásával. Meglepően finomra sikeredett, rukkola pont jó volt így. Szerintem nagyon összeillik az almával, nem is kell más gyümölcs hozzá.


Természetesen a mennyiséget lehet növelni. Nekem egy adagnak ez bőven elég volt. Szerintem érdemes kipróbálni! Aki nem bírja úgy a rukkola ízét, az tehet mellé még néhány saláta levelet is, és akkor kevésbé érezni a rukkolát.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...