2011. március 23.

15. nap a 811 szerint

Ma egy kicsit nehezebben keltem, mint az eddigi napokon, de ezt a fejfájásomnak tudom be. Tegnap edzésen összeütköztem az egyik csapattársammal, amit a fejem sínylett meg. Semmi komoly, hamar elmúlt.

Ma a következőket ettem és ittam:

- búzafűlé reggel, fél dl mennyiségben

Reggeli: (9 órakor)
- narancsos saláta (4 narancs és 1 alma felkockázva, 1 alma és 3 saláta levél kevés vízzel összeturmixolva)

Ebéd: (1 órakor)
- 3 banán

Vacsora: (fél 5)
- töltött paprika

A reggeli búzafűlé megint nagyon jól esett. Egy jó nagy lendületet ad minden nap.
Egész jó volt így a narancsos saláta, a saláta ízét egyáltalán nem lehet érezni. Sokkal jobban esik így, mintha turmixolva kéne meginnom.
Tegnapról maradt még töltelék, úgyhogy ma megint a töltött paprikát ettem sok zöldséggel.

Ma jó sokat mozogtam. Délután ástam a kertben, hogy végre tudjunk ültetni néhány dolgot. Este voltam megint zumbázni Szamócával, amit megint nagyon élveztem, csak egy baj van a zumbával: egyáltalán nem fáradok el tőle. Ma egy másik helyet néztünk meg. Sokkal jobb volt, mint ahova eddig jártam, de ez sem elég jó. Annyi energiám van, hogy kezdek megörülni. Oda és vissza is bicikliztünk. Hazafelé jó nagy kerülővel jöttem, hogy kellően kifáradjak.
Este megint elkezdett fájni a fejem. Mire lefeküdtem, már nagyon nagyon fáradt voltam.

Szamóca bejegyzése a 15. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...