2011. március 21.

13. nap a 811 szerint

Újra így kell kezdenem: teli lendülettel és energiával ébredtem:) Frissen és mosolygósan. A nap is sütött, újra van kedvem kinnt a szabadban lenni:)
Azt hiszem ma egész jól alakult a napom a 811 szerint.

Lássuk, mit ettem és ittam ma:

- reggel búzafűlé, fél dl mennyiségben

Reggeli: (9 órakor)
- banánsaláta (2 banán, 1 alma, 1 marék madársaláta, víz)

Ebéd: (2 órakor)
- narancsos turmix (3 narancs, 1 alma kevés vízzel összeturmixolva)

- kiwi leves (3 kiwi, 2 alma, 1 marék madársaláta, víz)

Vacsora: (6 órakor)
- savanyúkáposzta
- napraforgómag

Nagyon lelkes vagyok:) Zöld turmix most néhány napig pihenni fog. Úgy oldom meg a zöld levelek fogyasztását, hogy megpróbálom minden ételbe becsempészni:) (lásd mai napon: banánsaláta, kiwi leves). Aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. Bár abban igaza van Szamócának, hogy turmixolva jobban hasznosul a szervezetben, mert nem tudom kellően megrágni, viszont a levesbe turmixolva került. Erre majd figyelni fogok. (Pl. a banánsalátát lehet úgy is csinálni, hogy az almát összeturmixolom a zöld levéllel, és úgy öntöm rá a banánra. Holnap ki is próbálom.)

Elolvastam mostanában Victoria Boutenko: Nyers étel csodája c. könyvét. Reménykedtem benne, hogy segít megszerettetni velem a zöld turmixot, de őszintén szólva semmilyen hatást nem váltott ki belőlem a könyv. Van néhány recept is a könyvben, de azokat inkább ki sem próbálom. Elismerem, hogy tényleg kíváló, kísérleteken be is bizonyítja, amiket el is hiszek, csak egyszerűen nem bírok megbarátkozni vele. Biztos velem van a baj.

A házilag készült savanyúkáposzta nem tartozik bele a 811-be, de nagyon finom, és megkívántam. És inkább egyek savanyúkáposztát, mint valami főtt ételt.
Utána még éhes voltam, ezért ettem napraforgómagot is, sajnos nem áztattam be előtte (néha azért nem baj szerintem).

Igyekszem betartani ezeket a szabályokat is:
- 1 napon belül csupán 2-4 gyümölcsfaj fogyasztható
- 1 étkezésen belül nem szabad enni édes és savas gyümölcsöket
- magokat, olajos magokat csak utolsó étkezésként lehet enni

Szerettem volna ma futni, de azt sajnos nem tudtam, csak egy keveset sétálni. Egyre inkább érzem, hogy magamba folytom a sok energiámat, kényszerem van már a mozgásra. Na majd holnap edzésen kitombolom magam:)

Holnap vendég lesz Gitta az RTL Klub Reggeli című műsorban, aki tudja, nézze.

Szamóca bejegyzése a 13. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...