2011. március 12.

4. nap a 811 szerint

Ma frissen ébredtem, jókedvűen. Azonban a nap második fele nem úgy alakult, ahogy szerettem volna. Elutaztam otthonról, csak banánt és narancsot csomagoltam. Nem mértem le magam reggel, nem ittam búzafűlét, és zöld turmixot sem készítettem magamnak, csak arra volt időm, hogy gyorsan néhány gyümölcsöt bepakoljak.

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (fél 9 - 9 között)
- 3 db kisebb banán

Ebéd: (2 órakor)
- narancsos saláta (6 db narancs felkockázva, 1 db grapefruit felkockázva, fél citrom leve, 4 db salátalevél összetépdesve)

Vacsora: (7 órakor)
- saláta ( lilakáposzta, lilahagyma, paradicsom, uborka, retek, jégsaláta, sima saláta, pár csepp olivaolaj)

Ma nem éheztem úgy meg a banán után, fél kettőig jól bírtam. Ebédre megcsináltam magamnak a narancs salátát. Meg bírtam enni szép lassan az egészet, nagyon nagyon finomra sikerült. Saláta azért került bele, mert Dr. Graham szerint jó párosítás a gyümölcs-zöld levél együtt (mint a mag-zöldség párosítás). Szülinapot ünnepeltünk, kénytelen voltam enni sütit is, két kis kockát megettem. Bár nagyon nehezen csúszott le, mert nagyon jól laktam a narancstól. Miután megettem a sütit, rá fél órára egy pillanatról a másikra olyan álmosság tört rám, hogy majdnem elaludtam a székben. Elkezdett fájni a fejem, ami azóta is tart, elkezdtem fázni, valamint a torkomat is érzem. Nem lettem lázas (illetve nem érzem annak magam), de nagyon nagyon legyengültem. Vagy elkaptam valakitől valamit, vagy pedig legyengültem ebben a néhány napban a kevés ételtől, vagy tisztul a szervezetem? Nem tudok rá válaszolni. Holnapra viszont össze kell szednem magam, mert számomra fontos látogatáson veszek részt, amiről majd lesz egy bejegyzés a blogon.

Nagyon nem voltam éhes este sem, viszont muszáj volt valamit ennem, hogy ne gyengüljek le teljesen. A vacsit nem én készítettem, salátaként szolgált ebédre, és szándékosan az én kedvemért nem került bele a joghurtos öntet, hanem az külön tányérban lett felszolgálva:) Egy kis olivaolaj azért került rá, de úgy gondolom ennyi még az elején belefér (Dr. Graham nem fűszerez, sót sem használ). Szerencsére nem kelltett nagy felháborodást, hogy nem ettem "rendes" ebédet, szépen elmagyaráztam, hogy miért eszem így és mi a lényeg. Megértették, természetesen azért sok kérdést feltettek (volt egy olyan ember is köztük, aki húst-hússal eszik kb. egész nap). Mindenki azon a véleményen volt, hogy tényleg egészséges a sok gyümölcs meg zöldség, de nem laknának jól vele, ha nem jutna más táplálék is a szervezetükbe... (Meg valaki a narancsot és mandarint csak úgy tudja megenni, ha a hártyáját is leszedi, ami sok munka, és inkább nem vacakol vele...).

Remélem reggelre úgy ébredek már, hogy nem érzem ilyen gyengének magam, és a fejem sem fog fájni ilyen nagyon, mert ez elviselhetetlen!!!! (gyógyszert csak azért sem szedek be, nem is szoktam soha, és egyenlőre teát sem akarok inni).

Szamóca bejegyzése a 4. napról -ITT- olvasható.

1 megjegyzés:

Gitta írta...

Sophia, több zöldet egyél, nem leszel gyenge!
És valamennyi olajos mag is mehet, nem sok, de a lenmag fontos lenne.
Kíváncsi vagyok, hogy Ivánnal mit beszéltetek!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...