2011. március 27.

19. nap a 811 szerint

Teli lelkesedéssel, vidámsággal ébredtem ma is. Nagyon feldobott a tegnapi potluck, jó ilyen dolgokon részt venni:)

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (9 órakor)
- 5 narancs

- 2 alma fél 11-kor

Ebéd: (fél 1)
- rukkolás alma leves (1 alma, 1 marék rukkola, kevés víz)
- 2 banán

Délután ismét öcsém meccsén szurkolhattam a csapatnak. Csak este értünk haza, amikor már nem akartam vacsorázni, meg nem is voltam éhes. Őszintén szólva lecsúszott néhány süti még délután, amitől eléggé tele voltam.
Na nem azért ettem sütit, mert újra megkívántam a főtt-sült dolgokat, csak egyszerűen volt egy gyenge pillanatom. De meg is bántam a dolgot, mert egy kicsit kavargott a pocim utána.

Délelőtt olyan éhes voltam, ezért ettem meg még 2 almát.
Egyre jobban érzem, hogy jó dolog az, amit csinálok. Már lassan 3 hete tart ez a diéta, és egyáltalán nem szenvedek, sőt!

Szamóca bejegyzése a 19. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...