2011. március 10.

2. nap a 811 szerint

Frissen és jókedvűen keltem ma (elég korán), viszont meglepődtem, mert egyáltalán nem voltam éhes.

Ezen a napon a következőket ettem és ittam:

- búzafűlé reggel, kb. fél dl mennyiségben
- zöld turmix délelőtt, 1 liter mennyiségben (50 g rukkola, 3 alma, 2 narancs, 4 dl víz)
- 3 db banán ebédre
- 5 db narancs uzsonnára
- zöld saláta vacsorára ( 3 db fodros saláta levél, kis marék rukkola, kis darab uborka felkockázva, fél piros pritamin paprika felkockázva, kis darab póréhagyma vékonyra szelve. A zöldségeket jól összekevertem, majd avokádókrémet és vegyes csírát tettem rá. Avokádókrém: avokádó, citromlé, fokhagyma)









- kb. 1 liter víz napközben.

Reggel megcsináltam magamnak a szokásos búzafűlevemet. Utána 1 óráig nem szabad enni és inni. Érdekes, mert előtte ugye nem voltam éhes, viszont mindig úgy megéhezem búzafűlé után, hogy alig bírom kivárni az 1 órát.
Zöld turmix nem nagyon ízlett csak rukkolából, legközelebb vagy teszek mellé más zöldet is, vagy pedig banánnal készítem el.
A narancsokat nem bírtam egyszerre megenni, egyszerre csak másfelet. Viszont elég hamar megéheztem utána.
A salátát este fél 6 és 6 között ettem meg. Ez a mennyiség így elsőre bőven elég volt.

Ma sem maradhatott ki természetesen a mozgás. Nemrég indult itt a faluban Zumba tanfolyam, azt látogattam meg. Még sosem Zumbáztam, úgy éreztem ezt is ki kell próbálnom:) Maga az óra 1 órás volt, viszont nem fáradtam úgy el a végén, ezért hazafelé futottam (1,6 km). A Zumba lényege: érezzük jól magunkat. Hát én jól éreztem magam:)

A mai menűm biztosan nincs meg 2000 kalória, amennyit Dr. Graham javasol, bár még nem tudok kalóriaszámítást végezni. Az biztos, hogy ennél lényegesen több gyümölcsöt és zöld levelet kéne enni. Ehhez azonban szép fokozatosan kell rászoktatni a gyomrot, hogy ki tudjon tágulni. Meg úgy gondolom, hogy nekem nincs is szükségem 2000 kalóriára naponta, szerintem 1500-1800 kalória bőven elég lesz. Ez majd szép fokozatosan alakulni ki. Dr. graham napi 2-3-szori étkezést ír, az elején ez sem fog összejönni.
Jól érzem magam. Nem volt ma 5 olyan percem sem, amit nyugodtan ültem volna végig, egyszerűen majd kiugrottam a bőrömből:)

Szamóca beszámolója a 2. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...