2011. november 21.

Körtés sütőtök leves

Szeretem a kevés összetevőből álló gyorsan elkészíthető nyers leveseket. Föleg az édes változatok a kedvenceim. Mivel most sütőtök szezon is van, ezért természetes, hogy sok sütőtököt fogyasztok. Korábban már készült narancsos változatban leves.
Ma pedig egy finom édes gyümölcs került a sütőtök mellé a turmixgépbe, ez pedig a körte.
Hozzávalók:
- 100 g kockára vágott sütőtök
- 1 nagyobb körte
- víz

- fél körte felkockázva

A körtét és a sütőtököt annyi vízzel turmixoltam össze, hogy leves állagot kapjak. Ez mindenkinek annyi, amilyen sűrűséget szeretne elérni. Én sem a túl híg, sem a túl sűrű állagot nem szeretem. Kiöntöttem egy tálba a levest, és a félretett fél körtét felkockázva beletettem. Már fogyasztható is.
Aki édesebbre szeretné, az tehet még bele mézet vagy más édesítőszert is. Én nem láttam szükségét, mert a körte elég édes volt.
Egyszerű, gyors, finom és nem utolsó sorban nagyon egészséges! Érdemes kipróbálni!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...