2010. november 11.

Sütőtöklé

Ősszel a sütőtök a szezonális zöldség, ezért ilyenkor ezt kell fogyasztani minél többet. Narancsos színével teljesen beleillik a környezetbe. Idáig csak sült formájában ismertem/ettem, nem is gondoltam volna, hogy nyersen is lehet fogyasztani. De mint kiderült igen, és sokkal finomabb, intenzívebb az íze így. És természetesen sokkal egészségesebb is.
Délelőtt készítettem magamnak belőle zöldséglevet:
- negyed sütőtök
- 1 közepes répa

Gyümölcscentrifugán a felkockázott zöldségeket lecentrifugáltam, és már fogyaszthattam is. Nagyon finom, krémes lett, és habos volt a teteje... nyammm:)
Idén a kertünkben nagyon sok sütőtök nőtt, így sok finomságot tudok majd belőle elkészíteni.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...