2012. február 9.

Pikáns narancs leves

Egy újabb leves következik. Egyszerűen imádom ezeket az igazán egyszerű és nagyszerű leveseket. Ennek a mostani levesnek még a színe is meleget sugároz.


Igazából az előző aszalt szilvás levest szerettem volna egy kicsit másképpen megcsinálni, de aztán eszembe jutott, hogy van aszalt sárgabarackom is. És mivel az eredeti tervben is az szerepelt, hogy most narancsból készítem el a levest, úgy gondoltam, hogy nem csak színben, de ízre is jobban illik a narancshoz az aszalt sárgabarack. A végeredmény szerint jó döntés volt:)


Hozzávaló:
- 2 narancs
- 5 szem aszalt sárgabarack
- kevés vanília por
- víz

Az aszalt sárgabarackot néhány órára beáztatjuk. Turmixgépbe teszünk 2 meghámozott narancsot, az áztatólével együtt az aszalt sárgabarackot, nagyon kevés vanília port, és annyi vizet, hogy elepje az összetevőket, majd krémesre turmixoljuk.


Tipp:
- narancs esetében elég kevesebb vizet is hozzáadnunk, mert lédús gyümölcsről van szó.
- vanília porból csak ellenörzött mínőséget szabad használnunk. Én a Nyersétel Akadémia webáruházában is kapható vanília port használtam.

A vanília portól igazán pikáns lett a leves. Az aszalt sárgabarack pedig nagyon jól illik a narancshoz. Érdemes kipróbálni!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...