2011. január 5.

Banánjoghurt

Az év első két napján léböjtöt csináltam, hogy megtisztult szervezettel kezdjem el az Új Évet. Ahhoz képest, hogy most csináltam először léböjtöt, egész jól bírtam, sőt jól is esett a szervezetemnek egy kis nem evés. Három naposat terveztem, de csak kettő lett belőle.

Nagyon megtetszett Erika és Nóra mandulajoghurtja, és gondoltam, ma ebédre elkészítem magamnak is. Azonban én mandula helyett kesudiót használtam.
Hozzávaló: (1 főre)

- fél csésze kesudió
- fél csésze víz
- fél evőkanál sárga lenmag ledarálva
- 1 kk. méz
- citromlé
- fél banán

- fél banán
- 1 kiwi

A kesudiót a vízzel először jól összeturmixoltam, majd a ledarált lenmagot, mézet, citromlét és egy fél banánt is hozzáadtam, és ezekkel is jól összeturmixoltam.
A kiwit és a banán másik felét kockákra vágtam, és jól összekevertem a joghurttal.
Nagyon laktatós lett, így böjt után bőven elég volt ebédre.

Lenmag nem szükséges bele, de egyrészt nagyon egészséges, másrészt ha nem banánt tettem volna bele, akkor ezzel lehet sűríteni a joghurtot.
Mindenképpen ki fogom próbálni a joghurtot mandulával és dióval is, banán helyett pedig természetesen lehet más gyümölcsöt is használni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sophia!
Ez biztos nagyon finom! Ki fogom próbálni! Gratula a léböjtödhöz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...