2010. december 29.

Téli gyümölcsreggeli gazdagon

Ma reggelire gyümölcssalátát csaináltam. Mióta tudom, hogy gyümölcsöt csak délelőtt szabad fogyasztani, azóta ezt a szabályt be is tartom. (Kívétel ez alól az alma, azt eszem délután is.)

Hozzávaló:
- 1 banán
- 1 kiwi
- 1 narancs
- 1 ek. méz
- 1 ek. zabpehely
- 1 ek. citromlé
- csemegemazsola
- mandula
A banánt, narancsot, kiwit kockákra vágtam. Szerettem volna belevágni még almát is, de már nem fért bele a tálba. Citromlével, mézzel, zabpehellyel jól összekevertem, majd mazsolával és mandulával megszórtam. Zabpehely azért került bele, mert még volt itthon, és el akarom használni. Nagyon finom és laktatós reggelit sikerült csinálnom:)

1 megjegyzés:

Gitta írta...

Sophia, gyönyörűségeket csinálsz!
Sok sikert és örömöt kívánok neked a nyersevésben! Ha tudok segíteni, csak szólj!
sok sok puszi: Gitta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...