2010. december 13.

Majonézes céklasaláta

Nagyon megtetszett Gitta majonézes céklasalátája, ezért úgy döntöttem, hogy ma vacsorára megcsinálom én is. Nyers majonézest még nem csináltam, ezért is akartam kipróbálni ezt a receptet.
Hozzávaló:

Céklasaláta:
- 1 közepes cékla
- 1 kisebb sárgarépa
- pici citromlé
- pár csepp olivaolaj
- só

Majonéz:
- fél csésze 6 óráig áztatott napraforgómag
- víz
- pici só
- kevés citromlé
- őrölt feketebors
- pici őrölt mustármag
- pici méz

A céklát és a répát nagy lyukú reszelőn lereszeltem, majd a citromlével, sóval és pár csepp olivaolajjal összekevertem. Amíg a majonézt elkészítettem, addig jól összeértek az ízek. Az áztatott napraforgómagot kevés vízzel egyneműsítettem, majd a többi hozzávalóval ízesítettem. Egy evőkanál majonézt összekevertem a céklasalátával, és már fogyaszthattam is. Nagyon finomra sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...