2010. december 1.

Csicsókás sütőtökös kréker

A tegnapi csicsókás sütőtökléből megmaradt pépből készítettem egy krékert. A múltkorihoz nagyon hasonló, csak most tettem bele szezámmagot is.
Hozzávaló:
- csicsókás sütőtökös pép
- 1 közepes fej hagyma
- 70 gramm sárga lenmag
- kb 30 gramm szezámmag
- só

A lenmagot ledaráltam, majd 1 óráig vízben áztattam. A hagymát apróra felkockáztam, majd a sóval együtt a péppel jól elkevertem. Hozzáadtam a lenmagot is, majd ezzel is jól összekevertem kézzel. Végül szezámmagot szórtam bele. Az így elkészített anyagot megaszaltam. Amikor készen lett, megkóstoltam, és nekem nagyon hiányzott belőle valami. Lehet, hogy egy kis olajat kellett volna még beletenni, vagy valamilyen zöldséget is, pl. paprikát.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...