2011. május 24.

Mai pillanatok a kertből

Szombaton Szamócával újabb teljesítménytúrán vettünk részt, ezúttal 40 km-es volt a táv. Egyre több km-t teszünk meg, és egyre gyorsabban:) Harmadik teljesítménytúrámon azért ez jó teljesítmény! Bár meg kell jegyeznem, hogy sok csokit ettem meg út közben, mert mindig kaptunk. De mellette ettem gyümölcsöt is:)

Most jön néhány pillanatkép a kertből. Az elmúlt héten sokat fejlődtek a növények, nagyon meleg van, viszon minden nap van egy kis zuhi, így nem kell annyit locsolnunk sem.

A szamócám már pirosodik, néhány napon belül megeszem:)
Szamóca
Már javában tart az eperszezon, mégsem tettem fel még epres ételt a blogra. Ennek igen egyszerű oka van: hiába írtam össze néhány receptet a jegyzetfüzetembe, nem jutok el odáig, hogy meg is csináljam, ugyanis inkább megeszem magában megmosva, mert így a legfinomabb! Szóval azt javaslom mindenkinek, hogy csak egye és egye úgy, ahogy van:)

A borsó már néhány napja virágzik:

Imádom a levendulát! Az egyik kedvenc virágom. Imádom az illatát, a kinézetét, egyszerűen úgy ahogy van! Ajándékba kaptam tavaj egy levendulás díszkannában egy nemesített fajtát (Lavandula angustifolia 'Brabants Lust'), melynek nincs olyan erős illata, ami egyáltalán nem zavar, mert a kedvességével és egyszerűségével nyűgöz le:) Sajnos akkorát nőtt, hogy a kannáját már kinötte, majd át kell ültetnem.

És most elárulok egy titkot: a kedvenc virágom az Írisz. Föleg a törpe változatokat szeretem. Nekünk sajnos csak két fajta van, viszont volt szerencsém dolgozni egy olyan kertészetben, ahol legalább száz féle volt. Nem tudtam betelni a látvánnyal, annyira csodálatosak voltak. Azt már mondtam, hogy a kék a kedvenc színem, sajnos virágok között csak igen kevésnek van kék virága. Viszont találkoztam kék színű törpe írisszel, hát nem tudom elmondani milyen boldog voltam:) Sajnos fotó nem készült, és nem is vettem meg, de majd egyszer!

Sajnos nagyon nehezen viselem a meleget, leginkább egy havas hegycsúcsra vágyom most!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...