2011. május 1.

Képek az áprilisi potluckról

Az áprilisi potluck most Gittánál volt szombaton. Beszámolója blogján olvasható.

Az előző potluck azért tetszett nekem, mert végre személyesen is megismerkedhettem a többi blogíróval, a mostani meg azért, mert egy-két embert leszámítva számomra teljesen ismeretlen emberekkel találkozhattam. Voltak olyanok, akik már régebb óta foglalkoznak a nyersevéssel, de volt egy olyan hölgy is, aki csupán 16 órája talált rá Gitta blogjára!

Nagyon jól éreztem magam, és nagyon finom élő, egészséges ételeket kóstolhattam meg. Nekem mindig ad egy plusz erőt, egy megerősítést ezek a találkák, beszélgetések.

Gitta és férje remek házigazda volt. Bár egy tavaszi zápor miatt bemenekültünk a házba, a remek hangulaton mit sem változtatott ez a tény.

A finomságok képekben:














Én almás-rebarbarás pudingot vittem. Recept később.

Sajnos nem tudtam olyan sokáig ott maradni, mert Szamócával egy éjszakai teljesítménytúrára indultunk.
Éjjel 11 órakor indultunk, egy 30 km-es távot tettünk meg éjjel. Az eső szinte végig esett, csak az utolsó 10 km-en állt el. Szóval végig sárban mentünk, ami miatt néha csúszkáltunk. Nagyon élveztem végig az utat, úgy gondolom a második teljesítménytúrámon jól teljesítettem:)

Szamócával indulás előtt:

2 megjegyzés:

ezisén írta...

Sajnálom hogy nem jutottam el, mert az már most látszik, hogy a május és juniús is kimarad.
Várom a recepted!!
Gratulálok a túrátokhoz!!!

Sophia írta...

Én is sajnálom, hogy nem találkoztunk újra! És azt is, hogy a következő batyusbálon sem!

Köszi:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...