2011. június 13.

Cseresznye smoothie

Jól el vagyunk látva cseresznyével, ugyanis a szomszédtól és unokatesoméktól is kapjuk a rengeteg friss vegyszermentes cseresznyét. Úgyhogy minden nap ez a reggelim: egy jó nagy marék friss cseresznye. Ezenkívül eszek még a nap folyamán almát, epret, néha banánt is. És rengeteg vizet iszom.
A cseresznyét nem is érdemes máshogy enni, csak úgy magában, jól megmosva:

Ma arra gondoltam reggel, mi lenne, ha a cseresznyét összeturmixolnám vizzel? Így még sosem próbáltam, hátha ízlene így is.

Hozzávalók:
- 500 g cseresznye, kimagozva 450 g
- egy kisebb fej saláta
- 4 dl víz

A cseresznyét megmostam, kimagoztam. A salátát is jó alaposan megmostam, majd a vízzel együtt jól összeturmixoltam. És már készen is van. Elkészítési idő: kb. 20-25 perc a magozás miatt.
Tipp:
- hamar megbarnul a turmix, ezért érdemes azonnal elfogyasztani
- a víz mennyisége függ attól, mennyire szeretnénk hígra vagy sűrűre az italt
- lehet hidegen is inni, aki úgy jobban szereti. Amikor elkészült, tegyük a hütőbe, aztán amikor már kellően hideg, vegyük ki és igyuk meg:)

Saláta azért került bele, mert egyrészt ételpárosítás szempontjából megfelel, másrészt nagyon egészséges így együtt, harmadrészt pedig még mindig kevés zöldet eszem, így valamelyest tudom pótolni a hiányt. Én nem éreztem ki belőle a zöldet, szóval nyugodtan tegyen bele mindenki.

Nekem nagyon ízlik így is a cseresznye, bár a színe lehet egy kicsit visszataszító. Egy hátránya van: a magozással sok idő elmegy.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...