2011. február 2.

Almás narancs leves

Ezidáig még nem találkoztam narancs levessel, gondoltam kipróbálom milyen. Hát nem csalódtam, nagyon finom lett:)
Hozzávaló:
- 1 narancs
- 1 kisebb alma
- kis marék áztatott mandula
- pici citromlé
- fahéj
- pici psyllium husk
- pár csepp méz
- víz

Először nem tettem bele almát, de aztán kellett bele, mert nem lett olyan "leves állagú". Mézből is csak pár cseppet tettem bele, nem akartam túl édesre csinálni. Természetesen aki édesebbre szereti csinálni, nyugodtan tehet bele többet is. Narancs is édes, meg a mandarin is, nekem bőven jó volt plusz édesítő nélkül is.
Azt vettem észre, hogy mióta nem eszem fehér cukrot, és jobban odafigyelek arra, hogy mit eszem, egyáltalán nem kívánom a túl édes dolgokat. Amennyi cukrot tartalmaz egy-egy gyümölcs, annyi pont elég a szervezetemnek. Ez az egyik legnagyobb változás, amit észrevettem magamon. És ennek nagyon nagyon nagyon örülök!
Alma- és narancsdarabokat tettem bele, és mandarinnal meg mandulával díszitettem.
Annyira szép pasztell narancssárga lett, márcsak a színe kedvéért is érdemes volt megcsinálni:) Egy kis napsugár a téli hidegben:)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...