2011. február 25.

Beszámoló a síelésről

Csodálatos síelős heten vagyok túl: remekül érzem magam, tele energiál, vidámsággal, életkedvel. Már csak a gyönyörű havas hegycsúcsok miatt is érdemes volt elmenni, egyszerűen nem tudtam betelni a látvánnyal:) Hétfőt és keddet leszámítva végig sütött a nap, ami nekünk egy kis barnulást jelentett, a pályának meg sajnos jegesedést.
A társaság és a hangulat remek volt, jókedvel és vidámsággal töltöttünk el minden percünket. Kék és fehér a két kedvenc színem. Mint ahogy az alábbi képeken is látszik, ez a két szín dominál. Ezért imádom a telet, és ezért vagyok tele energiával, mert ezek a színek vesznek körül néhány napig, ami nagyon jót tesz a lelkemnek. Ilyenkor elfelejtek mindent, ami rossz, egyáltalán nem érzem azt, hogy hideg van és fúj a szél. Csak a színek, a csodálatos hegyek, és a síelés van, és semmi más. Ez nekem a teljes BOLDOGSÁG.

Néhány kép 1800 m magasról:
Bár a nyersétkezést nem tudtam megvalósítani, vegetáriánus ételt azért tudtam enni, aminek nagyon örülök. Félig azért sikerült nyers salátákat ennem:

Reggelire mindig valamilyen gyümölcssalátát csináltam.
Egyik reggel ez készült: Banános-almás saláta.

2 banánt és 2 zöldalmát felkockáztam, majd 1 ek mézzel jól összekevertem. Tudom, hogy sok kalóriát tartalmaz ez a saláta, de kellett az energia egész napra. És vacsoráig nem is kellett más, mert annyira tele voltam tőle.
Vacsira meg mindig valamilyen friss salátát készítettem.
Zöld saláta: salátalevél, paradicsom, uborka, kukorica, hagyma, 3 színű pritamin paprika (zöld, sárga, piros). Találtam a salátás pult mellett mindenféle hidegen sajtolt olajokat, meg balzsamecetet, így nem a joghurtos öntettel locsoltam meg a salátát, hanem olaj és balzsamecet keverékével.

1 megjegyzés:

Szamóca írta...

Örülök, hogy jól érezted magad és jól telt a heted - ha már nem mentünk kirándulni. :-)
A képek is gyönyörűek. Sosem láttam még ilyen hegyeket élőben. Nagy nyárimádó vagyok, úgyhogy fogalmam sincs, mit váltana ki belőlem ez a hely, lenyűgözne-e vagy sem, de kíváncsi lennék rá...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...