2011. február 3.

Kirándulás

Múlt héten lezárult a vizsgaidőszakom, így több időm van most nyers ételeket készíteni. Vizsgáim miatt nagyon mozogni sem tudtam, így elhatároztam, hogy minden nap fogok egy kicsit mozogni, legfőképpen sétálni meg korcsolyázni. (Természetesen edzésre is járok)

Tegnap is és ma is majdnem 2 órát sétáltam az erdőben és a faluban a tó körül. Nagyon nagyon jól esik, föleg hogy társaságom is van: Szamócával és kutyájával, Bundással tesszük meg a kilométereket:)
Ma hozott Szamóca fényképezőgépet, így tudtunk néhány képet csinálni.:)

4 megjegyzés:

MJ írta...

Jó ötlet! Vágyom már egy jó Deseda túrára. Jók a képek. Üdv. hölgyek!

Szamóca írta...

Jaj, de jó is volt, nagyon jól esett!
Azokat a képeket fel sem raktad, mikor Bundás ledöntött egy vadászlest? :-D

Sophia írta...

Tényleg jó ötlet MJ! Csak javasolni tudom:) És olyan de olyan gyönyörű ilyenkor a szép havas táj...:)
(Tél imádó vagyok, ha még nem esett volna le senkinek:D)

Jaj kimaradt az a kép.. Köszi, hogy szóltál Szamóca, már pótoltam is:)

ezisén írta...

De jó, már hozzátok is van képem!!! Jó lehetett a friss levegőn !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...