2011. február 22.

Gyümölcs reggelire, saláta vacsorára

Jelentem nagyon jól érzem magam:) Azt hiszem le tudnám így élni az életemet... Síelés a legjobb dolog a világon!
Találtam az ebédlőben egy gyümölcskosarat, igaz egy kicsit el van dugva a sarokban... Ebből készítek magamnak minden nap reggelit: almát, narancsot kiwit megpucolom, majd felkockázom.
Rakok rá joghurtot meg egy kevés pelyhet, hogy laktatósabb legyen. Olyan jól lakom ekkora adagtól, hogy vacsiig nem is vagyok éhes. (Mások reggelire kenyeret esznek felvágottal, sajtal, lekváros kenyeret, lágytojást, délben rántott húst vagy virslit sült krumplival, vacsira szintén rendes főételt... Én már tényleg nem tudom, hogy lehet ennyit enni egy nap...)
Mint már említettem, vacsorára van salátás pult is, amiből lehet válogatni, minden nap egy kicsit más van. Ma salátalevélre tettem kukoricát, sárgarépát, uborkát, kaliforniai paprikát, paradicsomot. Egy kevés valamilyen joghuros szószt teszek rá, jobb híján. Ha lenne kitéve egy kis citrom olivaolajjal... De nem panaszkodom, mert így is szuper dolog ez, hogy tudok enni salátát:)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...