2011. április 3.

26. nap a 811 szerint

Ma jó korán keltem (fél 6), frissen, kipihenten. Míg a többiek aludtak, addig én mosogattam, takarítottam, meg mindenfélét csináltam. Normális vagyok, hogy vasárnap hajnalban ilyeneket csinálok?! Szerintem nem:)

Ma a következőket ettem:

- búzafűlé reggel, kb fél dl mennyiségben

Reggeli: (8 órakor)
- 5 narancs

Ebéd: (2 órakor)
- zöldség leves, tepsiben sült krumpli medvehagyma salátával

vacsora: (7 órakor)
- medvehagymás uborkasaláta (12 medvehagyma levél, 1 alma, fél kigyóuborka)

Búzafűlevet már régen ittam, és a zöld leveleket is hanyagolom mostanában. Sajnos sokszor nagyon nehezen veszem rá magam, hogy egyek zöldet. A zöld színt sem szeretem, meg sokszor nem is ízlik... szóval minden bajom van a zöldekkel. Pedig tudom, hogy nagyon egészséges!
Azt figyeltem meg, hogy amelyik napokon iszok búzafűlevet, azokon a napokon sokkal jobban vagyok.

Ma nem azért ebédeltem főtt-sült ételeket, mert megkivántam, hanem azért, mert muszáj volt. Az a baj, hogy ha már eszem főttet, utána gyümölcsöt már egyáltalán nem tudok enni, és zöldségeket sem nagyon. De ma muszáj volt egy salátát vacsoráznom, hogy egy napon belül ne lépjem túl az egyszeri főtt étkezést.

Még azt a bajomat nem írtam le (valahogy mindig kimegy a fejemből...), hogy a mandulám kiskorom óta nagyobb mint kellene hogy legyen, elfoglalja a fél nyelőcsövemet, ezért nagyobb darabokat nem is tudnék lenyelni. Elég sokszor érzem is, hogy útban van. Úgy volt, hogy kiveszik, csak én nem engedtem meg (kb 4 évesen). Azt szeretném csak mondani, hogy egyenlőre a mandulám állapota változatlan. Szeretném, ha normális lenne. Ezt is figyelni fogom magamon.

Szamóca bejegyzése a 26. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...