2011. április 16.

34. naptól a 39.napig a 811 szerint

Vagyok, nem tűntem el... Engedjétek meg, kedves olvasóim, hogy ezt a hetet egy bejegyzésben foglaljam össze: egyrészt mert minden napom ugyanúgy telt, másrészt pedig nem rendelkezem végtelen idővel... Tudom, megígértem, hogy naponként írom le, mit mikor és mennyit eszem, de most tényleg egy egyhangú hetem volt étkezés szempontjából. A másik ok, amiért pedig elmaradtak a bejegyzések az az, hogy már egy ideje nincs nálam a laptopom, más gépéről pedig nem szeretek írni, meg a képek is a gépemen vannak, szóval nem egyszerű a helyzetem:)

A héten a következőket ettem:

- búzafűlé reggel, kb fél dl mennyiségben (kivéve szerdán és pénteken)

Reggeli: (8 órakor)
- 3 banán

Ebéd: (fél 12)
- 3 körte vagy alma

Vacsora: (3 órakor)
- felváltva főtt krumplit vagy tepsiben sült krumplit salátával

- később egy kis napraforgómagot ettem

A héten minden nap fél 5-kor keltem, és estére eléggé el is fáradtam. Most egy stresszes időszakom van sajnos. A héten eléggé éhes voltam, a délelőtti gyümölcs nem volt elég, ezért elég hamar megéheztem délután, ezért ezek a korai vacsorák. Azt vettem észre, hogy többet ettem a krumpliból ezen a héten, mint a múlt héten. Sajnos minden nap becsúszott egy kis csoki is. Egyszóval a gyümölcsök ezen a héten egy kicsit háttérbe szorultak...

Sokkal több gyümölcsöt kellett volna fogyasztanom, hogy ne legyek ennyire éhes már délután, de sajnos még mindig nem tudok több gyümölcsöt enni. Őszintén szólva jól esett egy kicsit nehezebb ételt is enni ebben a nehezebb időszakban. Az lenne a jó, hogy amikor megéhezem, akkor gyümölcsöt egyet. Viszont ebben az esetben akkor szinte egész nap csak ennék megállás nélkül. Az ugye meg nem a legjobb dolog emésztés szempontjából.

Keddi edzést leszámítva nem sportoltam a héten. Szerdán tettem még meg egy 5 km-es sétát.
Sajnos ez a hét nem a legszerencsésebb módon zajlott a 811 szerint, amit nagyon sajnálok. Lehetett volna jobb is...

Holnap lesz a 40. napunk, vagyis elvileg ennek a próbaidőszaknak a vége. Hogy mi lesz ezután, arról majd később mesélek.
A 40. napot kellően megünnepeljük. Hogy mivel, arról is majd később számolok be:)

3 megjegyzés:

ezisén írta...

Már 40 nap, csak most kezdtük ::))Nem vagyok járatos 811 ben (sem). Talán nyáron gyümölcs bőség idején könnyebb lehet. Illetve nem tudom 50 -100 éve amikor nem volt banán elérhető Magyarországon, csak otthon tárolt alma körte ami áprilisra már nem lehetett túl csábító például hogy lehetett volna ezt az étkezést megoldani? Persze délelőtt én is eszem 1 banánt az egy liter zöld lébe az alma mellett, de nagyon várom már a friss gyümölcsöket is. Azt én is észre vettem, hogy stresszesebb napon rögtön akart jönni a korábbi evés minta, de nem nagyon hagytam.
Nálam is becsúszott 1-2 dolog, de 95% ban megvalósítottam amit akartam és ez nagyon jó. Szerettem olvasni a bejegyzéseidet, remélem Szamóca is jól van.

Sophia írta...

Igen, nagyon hamar eltelt ez a 40 nap! Igen, én is úgy gondolom, hogy gyümölcs szempontjából most már egyre könnyebb lesz a helyzetünk, ugyanis folytatni fogjuk mind a ketten.
Régebben valóban elég nehéz lett volna megvalósítani, csak azt tudták enni, amit elraktároztak télire. Télen több zöldséget kell enni. Ami éppen mindig van.

Örülök, hogy neked sikerült megvalósítanod elhatározásodat! Jó olvasni téged is! Azt meg pláne, hogy te szinte nem csábultál el, míg mi igen. Erős akaraterőd van!:)

Szamóca napról napra egyre jobban van, pótolja majd elmaradásait. Csak neki még kevesebb ideje van, mint nekem.

ezisén írta...

Én csak azért nem csábultam el jobban, mert ismerem magam. Nem vagyok elég erős jellem, és egy kis elcsábulás. aztán több hét-hónap dagonya a rossz oldalon ((:: Csak ez tartott vissza, eztán persze egyre könnyebb lett. Nagy kihívás lesz most a Húsvét sok családi minden félével, szóval nagyon résen kell lennem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...