2011. április 1.

24. nap a 811 szerint

Egész könnyedén keltem ma, de amikor megláttam, hogy esik az eső... elment a kedvem a mai naptól. Pedig annyi mindent lehetne kinnt csinálni! Amikor ráérnék, akkor bezzeg rossz idő van.

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (8 órakor)
- 3 narancs, 2 kiwi

Ebéd: (12 órakor)
- 1 banán

- 2 db főtt tojás 1 szelet piritóssal

Elég érdekesen alakult a mai napom étkezés szempontjából. Reggel megettem a szokásos 5 narancsomat. Aztán délben már éhes voltam. Úgy volt, hogy banánt ebédelek, de elég zöldeket kaptam, így ugyan bár egyet megettem, de több nem ment le a torkomon. Viszont még mindig nagyon éhes voltam, ezért csináltam magamnak gyorsan 2 főtt tojást. Korábban nagyon szerettem, de most nagyon nem esett jól ez sem. Mindenesetre jól laktam.

Este kipróbáltunk Szamócával egy számunkra ismeretlen sportot, az itense-t. A zumba bár jó volt, nekem nagyon kevés volt, egyáltalán nem izzadtam meg. Ezért elhatároztuk, körbenézünk a környéken, milyen sportolási lehetőségek vannak még. Így akadtunk rá az egyik testkovács klubban az itense-re, ami tulajdonképpen egy mix, mindenből egy kevés. Egyszerű koreográfia, de annál intenzívebb mozgás. Nekem nagyon bevált, most sikerült először rendesen megizzadnom. Sajnos tudatosult bennem edzés közben, hogy semmi hasizmom nincs:) Na nem baj, majd teszünk róla, hogy legyen:) Hazafelé pedig jól esett egy kis futás.

Edzés után nem voltam már éhes, így a mai étkezésem ilyen kevésre sikeredett.

Szamóca bejegyzése a 24. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...