2011. április 8.

31. nap a 811 szerint

Ma nagyon fáradtan ébredtem, és nyűgösen. A pocim nagyon tele volt még mindig, egyáltalán nem voltam éhes, mégis reggeliztem.

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (8 órakor)
- 3 banán

- 1 alma fél 11-kor

Ebéd: (1 órakor)
- ananászos saláta (fél ananász és másfél körte felkockázva, fél ananász és fél körte kevés vízzel jól összeturmixolva)

Vacsora: (6 órakor)
- saláta tepsiben sült burgonyával (saláta: egy csokor medvehagyma, 4 saláta levél és fél pritamin paprika felkockázva)

Reggeliztem 3 banánt annak ellenére, hogy egyáltalán nem voltam éhes. Talán azért ettem, mert nem akartam felborítani a szokásos étkezési időpontomat. Délben sem voltam különösebben éhes, mégis megcsináltam magamnak ezt a nagy adag ananászos salátát. Vacsoránál továbbra sem voltam éhes, mégis ettem jó sok tepsiben sült krumplit salátával. Csipegettem még ezt azt is, szóval ma nagyon rosszul csináltam.

Ez azért volt, mert nagyon nyűgös és fáradt voltam egész nap. Azt hiszem teljesen kimerültem. Nagyon sokat sportoltam a héten, miden nap, amit nem szabad. Fáj mindenem, főleg a vállam.
Túlettem magam, az sem segít rajtam. Azt hiszem hanyagolnom kell most a tepsiben sült krumplit, mert bár nagyon kevés olajon sütöm meg, mégis nagyon nehéz most a gyomromnak.

Úgy volt, hogy Szamócával egy jó nagyot kirándulunk ma a hegyekben, de nem jutottunk sokáig. Elmentünk a kedvenc hegyünkre, ott leültünk, és utána nem bírtunk tovább sétálni. Szamóca sem volt valami jó állapotban, meg én sem. A szél is iszonyatosan fújt, főleg ott fenn a hegyen. Hát ez egy ilyen nap volt.

Szamóca bejegyzése a 31. napról -ITT- olvasható.

1 megjegyzés:

MJ írta...

Helló! "Lógsz" még nekem a medvehagyma eltevéssel. :) Kellemes hétvégét kívánok! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...