2011. április 4.

27. nap a 811 szerint

Ma megint jó korán keltem (fél 5). Nagyon sok dolog összesűrűsödött most az életemben, ahhoz hogy behozzam a lemaradásaimat, kénytelen vagyok kevesebbet aludni. De ez egyáltalán nem baj, mert egyrészt sosem voltam egy nagy alvó, most meg pláne nem, másrészt meg ilyen étkezés mellett sok energia van bennem, amit alvással nem lehet levezetni:)

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (fél 9)
- 3 banán

Ebéd: (12 órakor)
- 1 szelet vajas kenyér medvehagymával

Uzsonna: (4 órakor)
- 2 körte

Vacsora: (fél 7)
- 2 főtt krumpli medvehagyma salátával (medvehagyma darabokra vágva, citromlével és olivaolajjal meglocsolva)

Ma egy rohanos napom volt, nem igazán volt időm enni. Délben annyi időm sem volt, hogy megpucoljak néhány narancsot vagy kiwit, csak arra volt időm, hogy egy szelet kenyeret gyorsan megkenjek, rápakoljak 2 medvehagymát, aztán menés közben megegyem. Nem a legegészségesebb dolog menet közben enni, de most nem volt más választásom.

Estefelé nagyon beborult az ég, és nagyon fáztam, meg egy kicsit el is áztam. Este ahhoz volt kedvem, hogy egyek egy kis meleg főtt krumplit.

Elfogyott a zöldem, a kertben pedig nem találkoztam semmi ehető gyommal. Úgyhogy ma megint kimaradt a zöld levél az étkezésemből. Na nem baj, mert most úgy is hadilábon állok vele, megint.
Tényleg nem tudom mi az oka ennek. Néhány napig tudom enni, ízlik is valamennyire, aztán néhány napig pedig rá sem bírok nézni. Pedig igyekszem változatosan enni, szándékosan veszek egyszer rukkolát, máskor szárzellert, vagy fodros salátát, stb. Az ehető gyomoktól még mindig tartozkodom egy kicsit, mert nekem azok gyomok, amiket írtani kell a kertből, nem pedig finom eledel. Ezen a hozzáálláson is próbálok változtatni, csak lassan megy. Augusztusban csináltam egyszer csalánból zöld turmixot, meg egyszer tyúkhúrból is, de egyik sem ízlett.

Szamóca bejegyzése a 27. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...