2011. április 10.

33. nap a 811 szerint

Ma már sokkal jobb volt a reggelem, mint az előző néhány napban. Kipihenten, és végre nem nyűgösen keltem. Viszont elég egyhangú voltam egész nap.

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (8 órakor)
- saláta (3 narancs és 1 alma felkockázva, fél citrom leve)

Ebéd: (fél 1)
- zöldség leves, tepsiben sült krumpli, medvehagymás-juhtúrós rétes

Uzsonna:
- meggyes rétes

Vacsora: (8 órakor)
- 1 szelet gesztenyés torta

Azt figyeltem meg, hogy hétvégenként sokkal nehezebben tudom betartani a 811-et. Ilyenkor mindig együtt van a család, és még szivesebben eszem ugyanazt velük, minthogy csináljak magamnak valami gyümölcsös levest vagy salátát. Azért remélem egyszer majd eljutok arra a pontra, amikor ez már nem fog gondot jelenteni.

Amint látszik, ma csak reggel ettem gyümölcsöt, utána mindenféle nem nyers kaját. Abban a pillanatban, amikor eszek, nem érzem rosszul magam, viszont nem sokkal utána már minden bajom van. Föleg a pocimnak. Na ilyenkor mindig elhatározom, hogy nem csábulok el többé.

Mostanában, amikor eszem gyümölcsöt, utána mindig elkezdek nagyon fázni. Ezt föleg a narancs után érzem. Igazából már nagyon vágyodom a friss hazai gyümölcsök után...

Szamóca bejegyzése a 33. napról -ITT- olvasható.

1 megjegyzés:

Szamóca írta...

Ne aggódj, a hétvégéim nekem is ilyenek. Mintha a heti "kalóriamegvonást" akarnám bepótolni, olyan dolgokat eszem meg hétvégén, amit egyébként már évek óta nem.
Én is bízom benne, hogy erről le lehet majd szokni idővel...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...