2011. április 5.

28. nap a 811 szerint

Ma megint jó korán keltem, hiába, ha sok a tennivaló, akkor csinálni kell. Egész jól vagyok mostanában, a teherbirásom is sokkal nagyobb, mint volt idáig.

Ma a következőket ettem:

- búzafűlé reggel, kb. fél dl mennyiségben

Reggeli: (9 órakor)
- kiwis narancssaláta (2 kiwi és 3 narancs felkockázva, fél citrom levével meglocsolva)

Ebéd: (12 és 1 óra között)
- körtés banánsaláta (2 körte, 2 banán, 2 alma)

Vacsora: (fél 5)
- saláta (1 paradicsom és néhány medvehagyma levél felkockázva)

Délben a körtés banánsaláta nagyon nagy adag lett, 1 órán át ettem, szép lassan. Szeretném növelni a gyümölcsök fogyasztását, a bevitt kalóriamennyiség miatt. Az a baj, hogy egyszerre még nem tudok megenni annyi gyümölcsöt.
Estére már nem is voltam nagyon éhes, meg edzés előtt sem akartam sokat enni, ezért ez a könnyű vacsora.

Szerencsére olyan a környezetem, akik elfogadják azt, amit csinálok. Amikor párom meséli el ismerőseinek, hogy mit csinálok, nem tudok mást csinálni, csak mosolyogni magamban:) Igen, nagyon jól esik, és nagyon jó érzés ezt átélni! Sokkal könnyebb helyzetben vagyok, mint egyes blogírok. Engem senki nem néz hülyének emiatt, nem kapom a megaláztatásokat. Csak a biztatásokat!
Kapom mindig az emaileket, hogy jó ez amit csinálok, tartsak ki, stb. Nagyon jól esik ilyen üzeneteket olvasni, mert mindig ad egy újabb lendületet. Köszönöm NEKTEK, kedves olvasóim!

Szamóca bejegyzése a 28. napról -ITT- olvasható.

2 megjegyzés:

ezisén írta...

De jó hogy ilyen jól haladsz, nagyon örülök én is, a párodnak meg nagyon bölcs hogy így támogat!!! Szép "utat" továbbra is ::))

Sophia írta...

Igen, jó érzés, hogy ilyen emberek vesznek körül:) Párom mindig megkérdezi, amikor megy boltba, hogy milyen zöldséget és gyümölcsöt hozhatok neked? Imádom!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...