2011. április 9.

32. nap a 811 szerint

Továbbra is nyűgösen ébredtem, és nagyon fáradt voltam egész délelőtt. Szerintem sokat segítene rajtam, ha tudnék inni búzafűlevet. Csak most éppen nő, talán majd hétfőn tudok belőle csinálni levet.

Ma a következőket ettem:

Ebéd: (fél 1)
- saláta (3 narancs, 4 kiwi, fél grapefruit, 4 saláta levél felkockázva)

Uzsonna: (fél 3)
- 4 banán

Vacsora: (7 órakor)
- napraforgómag

Délelőtt továbbra sem voltam éhes, ezért ma kihagytam a reggelit. A délelőtti nyűgösség a délután folyamán kezdett elmúlni, aztán estére egész jó kedvem lett.

Reggel egy keveset kirándultam Szamócával, de egyikünk sem volt valami jó állapotban. Nem is bírtunk volna többet sétálni, mint amennyit megtettünk. Pedig a következő hét végére nagyon össze kell magunkat szedni, és meg kell erősödnünk, mert hosszú túrára készülünk. De erről majd később.

Egy kicsit megfáztam pénteken kirándulás közben. A szél sajnos még mindig nagyon fúj, ilyenkor semmi kedvem sincs kimenni a levegőre.

Szamóca bejegyzése a 32. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...