2011. április 5.

Körtés banánsaláta

Találtam a boltban finom vilmos körtét, ráadásul nem is volt olyan drága, ezért semmiképpen nem hagyhattam ott:) Örülök, mert ezáltal kiegészült még egy fajta gyümölccsel az étkezésem. Nem azt mondom, hogy unom már a narancs-kiwi-banán-alma négyest, mert szó sincs róla, csak vitaminforrás szempontjából így egy kicsit egyhagú már. De nemsokára teli lesz a piac friss gyümölcsökkel, szóval már nem kell sokáig kihúznom ezt a holtszezont.

Ma a következő salátát ebédeltem:

Hozzávaló:
- 2 banán
- 2 körte
- 2 alma

Két körtét, egy almát és egy banánt felkockáztam, és egy nagy tálba tettem. Egy almát és egy banánt vízzel jól összeturmixoltam, majd ráöntöttem a felkockázott gyümölcsökre. Jól összekevertem. Elkészítési idő: kb. 10 perc.









Jó sok lett, egy órán keresztül ettem. De muszáj növelnem a napi gyümölcsadagomat, mert nagyon nagyon keveset eszem. Roppant finomra sikeredett. Mondjuk nekem egy kicsit édes volt, de annyi baj legyen:)


Be kell vallanom, nem tudom eldönteni, hogy a körte édes vagy savas gyümölcs-e... Ha édes, akkor jó, ha nem akkor ételtársítás szempontjából nem megfelelő. Az én pocim nem érzékeli ezeket, semmi bajom nem volt utána. Viszont nagyon nagyon jól laktam:)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...