2011. április 7.

30. nap a 811 szerint

Szokásos ébredésem volt ma is. Mostanában nem is a reggelekkel vannak a problémáim, hanem az estékkel, ugyanis nagyon hamar elfáradok, újra.

Ma a következőket ettem:

Reggeli: (fél 11)
- saláta (3 narancs, 2 kiwi, fél grapefruit, 4 saláta levél)
Ebéd: (fél 12)
- 4 banán

Vacsora: (6 órakor)
- saláta tepsiben sült bugonyával (saláta: 2 paradicsom, 1 étkezési paprika, fél pritamin paprika, uborka, 4 saláta levél, egy csokor medvehagyma felkockázva, pici olivaolaj és só)

Ma nagyon nagyon éhes voltam egész nap! Reggel elmentünk Szamócával edzeni, mégpedig most a spinninget próbáltuk ki. Már 5 perc után izzadtam! Nagyon elfáradtam a végére, nem is gondoltam volna, hogy ez egy ilyen izzasztó sport lesz! Előtte nem ettem semmit, utána viszont nagyon éhes lettem, és valami lédús dolgot kivántam meg, ezért csináltam ezt a citrusos nagy adag salátát.
Egyébként nekem a spinning mint sport nem jött be. Esetleg télen, amikor nem lehet kinn biciklizni, de ilyenkor? Olyan szép idő van mostanában, ráadásul itt elég sok meredek út van, ahol bőven ki lehet fáradni. Szóval erre biztosan nem fogok többet elmenni. Nem nekem való.

Hamar megéheztem, ezért ilyen korai az ebéd. Estére megint jó éhes lettem, valami tartalmasabbra vágytam, mint egy sima saláta, mert azért jó sokat izzadtam ma, ezért csináltam magamnak tepsiben sült krumplit. Tudom, nem a legjobb dolog, viszont most megint nagyon kívánom a krumplit, és nagyon laktató.

Bár ne ettem volna krumplit! Jó nagy adagot megettem, mert nagyon éhes voltam, utána viszont szegény pocim nagyon nem érezte jól magát! Rosszul is aludtam, meg nem is eleget. Amúgy is a mai napom nagyon nyűgös volt, meg sokat idegeskedem mostanában.

Szamóca bejegyzése a 30. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...