2011. április 6.

29. nap a 811 szerint

Napról napra egyre könnyebb megint felkelnem, és mosolygós az ébredésem is, ami egész nap majdnem kitart:) Ha felidegesítenek, már azt is sokkal nyugodtabban kezelem, nem úgy, mint régen, amikor egyből dühbe gurultam.

Ma a következőket ettem:

- búzafűlé reggel, kb fél dl mennyiségben

Reggeli: (fél 9)
- narancsos turmix, 1 liter mennyiségben (3 narancs és 1 alma kb 3 dl vízzel összeturmixolva)

Ebéd: (fél 12)
- Körtés almaleves (2 körte, 2 alma)

- 3 db kisebb banán

Vacsora: (3 órakor)
- saláta (2 paradicsom, fél pritamin paprika, uborka, medvehagyma, 2 retek, saláta levél, pici só, pár csepp olivaolaj)

Nagyon hamar megéheztem délután, ezért gyorsan összedobtam ezt a salátát. Utána este 6-kor ettem még 1 db főtt krumplit. Bár a só és az olaj nem megengedett a 811-ben, én mégis most úgy döntöttem, hogy megszegem ezt a szabályt, mert szerintem így a legfinomabb a saláta. Az átállás időszakában úgy gondolom ennyi belefér még.

Ma szintén kirándultam Szamócával, itt a környező hegyeken. Újabb és újabb helyeket fedezünk fel, amit idáig még soha nem láttunk, pedig itt lakunk mellette:) Pontosan nem tudjuk, hogy mennyit kirándultunk ma, én kb olyan 7 km-re tippelem. Szerintem azért lettem olyan hamar éhes délután, mert a sok sétától nagyon megéheztem, és az ebéd ezek szerint még nem volt elég.

Szamóca bejegyzése a 29. napról -ITT- olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...